Hvordan bliver man leverandør til Aarhus Kommune?

Mandag den 1. november afholder Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune arrangementet ”Hvordan bliver man leverandør til Aarhus Kommune.”

Dette er det første arrangement i det 4-årige partnerskab, hvor Erhverv Aarhus er centrum for at styrke samarbejdet med erhvervslivet om indkøb og udbud i Aarhus Kommune. Formålet er at bygge bro så byens brede erhvervsliv og at Indkøb og Udbud kommer tættere på hinanden ved øget fokus på dialog og videndeling.

Arrangementet er målrettet virksomheder, der ikke har erfaring med udbud og gerne vil blive klogere på samhandel med Aarhus Kommune.  Her får virksomheder mulighed for videndeling og sparring med Indkøb og Udbud i Aarhus Kommune om hvordan sådan en proces fungerer/gribes an. Til arrangementet vil der også være god mulighed for dialog med udbudskonsulenter og Contract Managers fra Aarhus Kommune.

• Velkomst v/ Marc Perera Christensen, direktør, Erhverv Aarhus
    • Præsentation v/ Anette Juhl Winther, Indkøbs- og Udbudschef, Aarhus Kommune
    • Case 1 – en virksomhed, der præsenterer deres erfaringer med deres første tilbud/udbud (bl.a. hvad ville de gerne have vidst inden de gik i gang)
    • Pause
    • Indlæg og demo af udbud.dk
    • Case 2 – en virksomhed, der præsenterer deres erfaringer med deres første tilbud/udbud (bl.a. hvad ville de gerne have vidst inden de gik i gang)
    • Dialog mellem ordregivere og virksomheder, mulighed for at stille spørgsmål til de offentlige indkøbere
    • Tak for i dag

Der er 50 pladser til virksomheder, 1 deltager pr. virksomhed – først til mølle. Herefter oprettes en venteliste.

Tid og sted
    1. november 2021, kl. 14:00-16:30