Om os

Aarhus Kommune Erhverv er en strategisk udviklingsafdeling i Aarhus Kommune, der arbejder for at skabe de bedst mulige rammevilkår for vækst og bæredygtig udvikling for byens virksomheder.

Vi arbejder målrettet med at understøtte byens strategiske udvikling gennem initiativerne i vores erhvervsplan "Partnerskaber for bæredygtig vækst" og erhvervspakke. Det kræver stærke partnerskaber og tæt samarbejde mellem kommune, borgere, virksomheder, uddannelsesinstitutioner og samfundsorganisationer for at indfri Aarhus Kommunes mål for byen.

Vi arbejder derfor tæt sammen med aktører både lokalt, regionalt, nationalt og internationalt. Nedenfor finder du en oversigt over medarbejderne i Aarhus Kommune Erhverv og hvilke områder, vi arbejder med i afdelingen.

I Aarhus Kommune er der også andre afdelinger, der arbejder med erhverv og virksomheder fx i vores jobcenter, byggesagsbehandling osv. Her kan du finde en oversigt over virksomhedsrettede services i Aarhus Kommune - og du kan også til enhver tid kontakte os, så hjælper vi dig med at finde den afdeling eller person, du søger.

Har du spørgsmål til Aarhus Kommunes erhvervsudvikling er du altid velkommen til at kontakte os:

Sidst opdateret: 14. november 2023