Bliv klogere på udbudsprocessen fra en leverandørvinkel

Torsdag d. 28. april afholder Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune ”Bliv klogere på udbudsprocessen fra en leverandørvinkel”. Arrangementet er et led i det 4-årige partnerskab, hvor Erhverv Aarhus er centrum for et styrket samarbejde mellem erhvervslivet og Indkøb og Udbud i Aarhus Kommune. Formålet er at bygge bro så byens brede erhvervsliv og Indkøb og Udbud kommer tættere på hinanden ved øget fokus på dialog og videndeling.

Arrangementet er målrettet virksomheder, der gerne vil have bedre indblik i Aarhus Kommunes udbudsplan. Derudover vil der være oplæg omkring udbudsprocessen fra Aarhus Kommune set fra en leverandørvinkel – herunder hvad der ligger i de forskellige dele af processen, og hvornår man kan påvirke processen.

Til arrangementet er der også release på en flyer med 8 gode råd til udbud i Aarhus Kommune. Formålet er, at de gode råd skal medvirke til at gøre det mere overskueligt for virksomheder at komme i gang med udbud.

Program:

Velkomst v/ Jesper Theil, konstitueret direktør, Erhverv Aarhus

Præsentation af Aarhus Kommunes udbudsplan v/ Anette Juhl Winther, indkøbs- og udbudschef, Aarhus Kommune

Oplæg om udbudsprocessen set fra en leverandørvinkel v/ Hanne Kabel, specialkonsulent og Marianne Dauding, udbudskonsulent

Release på flyer ”8 gode råd til udbud i Aarhus Kommune” – udarbejdet i et samarbejde mellem Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune v/ Sara Villemoes, specialkonsulent v/ Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune

Farvel og tak for i dag v/ Jesper Theil og Anette Juhl Winther

Arrangementet er gratis og finder sted i Scandic Aarhus City. Dog opkræves et no show fee på 300,- ex. moms ved udeblivelse.

Læs mere om samarbejdsprojektet og tidligere arrangementer i et interview med specialkonsulent, Sara Villemoes, bragt i KommuneFokus i februar 2022.